Çözüm odaklı hizmet anlayışını kendine ilke edinen ve hizmet birimlerini kurumsal kimliğe kavuşturan Çınarcık Belediyesi 444 04 77 numaradan Çağrı Merkezi ile vatandaşın sorun ve beklentilerine anında cevap verecek.
Çağrı merkezine gelen her istek , şikayet ; ilgili birimler aracılığı ile mutlaka sonuçlandırılmakta, süreç ve sonuç hakkında vatandaşlara bilgi verilmektedir. Telefonla gelen istek şikayetlerin yanı sıra web sitesinden gelen istek ve şikayetler de profesyonel sürece tabii tutularak sonuçlandırılmakta, vatandaşa e-posta ve/veya telefon aracılığı ile bilgi dönülmektedir.
Vatandaşlarımızın ihtiyaçlarına ve beklentilerine en hızlı ve en etkili bir şekilde cevap verebilmek amacıyla kurulan, Çınarcık Belediyesi Çağrı Merkezi`ne 444 04 77 numaralı telefonla ulaşabilirsiniz.
Vatandaşlarla yapılan tüm görüşmelerin, hizmet kalite standartları ve iletişim güvenliği nedeniyle kayıt altına alındığı Çağrı Merkezinde, her işlem mutlaka sonuçlandırılmakta, süreçler ve sonuçlar hakkında ilgililer bilgilendirilmektedir.
Vatandaşların her türlü öneri, şikayet ve problemlerine anında cevap verebilecek donanıma sahip Çağrı Merkezi , vatandaşa bir telefon kadar yakın olacak. “Çözüm Artık Bir Telefon Kadar Yakın” sloganıyla çalışacak olan çağrı merkezine gelen sorunlar, görevliler tarafından ilgili birimlere aktarılıp, süreç takip edilerek, vatandaşa dönüş yapılabilecek .
Çınarcık Belediye Başkanı Numan Soyer ; Vatandaşlarımızın her türlü istek, öneri ve şikayetlerini merkeze ücretsiz olarak 7/24 iletilebildiğini söyledi. Başkan Numan Soyer; " Sistem sayesinde vatandaşlarımız şikayetini bize ulaştırdığı andan itibaren sorunun çözülüp çözülmediğinin takibini yapabiliyor, çözülmediyse bunun neden kaynaklandığı bilgisine kolayca ulaşabiliyorlar. Bu sayede vatandaşlarımız bize istedikleri zaman ulaşabiliyor, biz de onlara daha kaliteli ve hızlı hizmet verebiliyoruz" dedi.
13.07.2019 11:00
Tüm Duyurular İçin Tıklayın